Tuesday, November 2, 2010

Sejarah Tercipta pada 30/10/2010.

Salam again darters,

Pasukan dart Compressor telah mencipta sejarahnya tersendiri pada tahun 2010 ini dengan memenangi kedudukan 8 terbaik dalam pertandingan dart 2nd Pahang Open yang lepas bagi kategori '2nd Chance'.

Tahniah kepada Sam, Nan, Joe , Syah dan Hamizan kerana anda telah mencipta sejarah tersendiri walaupun baru setahun berkecimpung dalam permainan dart.
Pada undian kumpulan , compressor telah diundi dalam kumpulan 'maut' kerana berada bersama kumpulan 'my team' yang diketuai oleh brother Amin Alley dan kumpulan 'Gasing' yang diketuai oleh Brother Roslan. Compressor kalah dalam kedua-dua perlawanan.
Pada pusingan Kalah mati '2nd chance' , pusing pertama telah bertemu dengan ETIQA 'A'. Kemenangan telah berpihak kepada compressor walaupun pada awal perlawanan single dan beregu compressor kalah. Tahniah kepada Nan dan syah.. kerana anda berdua telah menjalankan tugas dengan sungguh cemerlang...dan akhirnya compressor masuk ke pusingan kedua 'TOP 8' dan akhirnya perjuangan compressor ditangguhkan oleh team MIRAGE dari Johor.

Saat Gemilang ... telah tiba.......

Medal penyuntik semangat untuk menang lagi di lain kejohanan...

Compressor darters, bergambar kenangan......

Syah a.k.a STK , siap gigit lagi pingat yang dia dapat... geram betul tu...

Ada ke !!!!!




No comments:

Post a Comment